یک کمر محکم وقوی، ضامن سلامتی پایدار و اندامی زیباست. در اینجا برنامه ای در اختیارتان می‌گذاریم که همزمان ترمیمی و پیشگیرانه است.

[img1]

یک کمر محکم وقوی، ضامن سلامتی پایدار و اندامی زیباست. در اینجا برنامه ای در اختیارتان می‌گذاریم که همزمان ترمیمی و پیشگیرانه است.

در آغاز، 2 تا 3 بار در هفته و در ادامه هفته ای 1 الی 2 بار این تمرینات را انجام دهید.

هر زمانی هم که احساس نیاز کردید (کشیدگی پشت، خستگی گردنی یا کمری)، می‌توانید این حرکات را اجرا کنید.

کمر خود را آماده کنید: تمرین شماره 1

به کمر بخوابید، زانوهای خم و فشرده‌تان را با دست بگیرید، زانوها را به سمت سینه بالا بیاورید و به آرامی خود را به عقب و جلو تاب دهید. فقط به عقب و جلو و نه چپ و راست!

به موقعیت اولیه تان بازگردید و دوباره شروع کنید.

حدوداً بیست بار این حرکت را انجام دهید.

ماهیچههای-کمرتان-را-تقویت-کنید-تصویر-2.jpg

کمر خود را آماده کنید: تمرین شماره 2

روی کمر دراز بکشید، دست‌ها پشت سر و پاها خم باشند. زانوی راست را به سمت خود بیاورید. در حالی که بالاتنه و آرنج چپ‌تان را به سمت زانوی راست می‌برید، به آهستگی بازدم تان را هم بیرون بدهید.

همین حرکت را برا�� سمت دیگر هم تکرار کنید.

تمرین را به نوبت 12 بار برای هر طرف انجام دهید.

ماهیچههای-کمرتان-را-تقویت-کنید-تصویر-3.jpg

کمر خود را آماده کنید: تمرین شماره 3

حالا روی یک صندلی بنشینید. بازوها و پاها باز و کشیده و مچ پاها خم هستند. همزمان بازوها و پاها را تا حد ممکن باز کنید و 8 ثانیه در این حالت نگه دارید.

سپس رهایشان کنید.

این تمرین را 5 تا 8 بار تکرار کنید.

ماهیچههای-کمرتان-را-تقویت-کنید-تصویر-4.jpg

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما

در واقع ماهیچه‌های شکمی، شکم بندهای طبیعی بدن هستند: این ماهیچه‌‌ها هستند که کمر شما را کاملاً صاف نگه می‌دارند. به آنها بی‌توجهی نکنید!

منبع:seemorgh.com

اندامی زیبا,کمر محکم وقوی,اخبار,ورزش,اخبارورزش,ورزشی,ورزش بانوان,تاثیر ورزش,نقش ورزش,ورزش ایران,ورزش و سلامتی,فواید ورزش,ورزش کردن,ورزش رزمی,ورزش فوتبال اندامی زیبا,کمر محکم وقوی,اخبار,ورزش,اخبارورزش,ورزشی,ورزش بانوان,تاثیر ورزش,نقش ورزش,ورزش ایران,ورزش و سلامتی,فواید ورزش,ورزش کردن,ورزش رزمی,ورزش فوتبال
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه